Opiekun klienta / Pracownik działu Helpdesk
PROGMATE to dynamicznie rozwijająca się firma, która jest producentem PROGMATE DOCs, systemu informatycznego klasy DMS. Nasz zespół to grupa ekspertów, głównie z dziedziny architektury oprogramowania.
Obecnie poszukujemy osób z doświadczeniem w profesjonalnej obsłudze Klienta.
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Opieka serwisowa nad kluczowymi Klientami
- Analiza błędów systemu
- Procesy związane z analizą wymagań Klientów
- Wsparcie telefoniczne Klienta (Helpline)
- Prowadzenie szkoleń dla końcowych użytkowników
Dodatkowo:
- Testowanie oprogramowania
- Tworzenie dokumentacji
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera
- Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym
- Doświadczenie w pracy z Klientami
- Łatwość posługiwania się poprawną polszczyzną
- Zdolność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole
- Asertywność i skrupulatność
- Chęć pogłębiania wiedzy
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej
- Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierających CV w formacie DOC, DOCX, ODT, lub PDF na adres e-mail: info@progmate.pl
Prosimy o dołączenie informacji na temat oczekiwań finansowych.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
