Opiekun klienta / Pracownik działu Helpdesk


PROGMATE to dynamicznie rozwijająca się firma, która jest producentem PROGMATE DOCs, systemu informatycznego klasy DMS. Nasz zespół to grupa ekspertów, głównie z dziedziny architektury oprogramowania.

Obecnie poszukujemy osób z doświadczeniem w profesjonalnej obsłudze Klienta.

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Opieka serwisowa nad kluczowymi Klientami
  • Analiza błędów systemu
  • Procesy związane z analizą wymagań Klientów
  • Wsparcie telefoniczne Klienta (Helpline)
  • Prowadzenie szkoleń dla końcowych użytkowników

Dodatkowo:

  • Testowanie oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła obsługa komputera
  • Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym
  • Doświadczenie w pracy z Klientami
  • Łatwość posługiwania się poprawną polszczyzną
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Asertywność i skrupulatność
  • Chęć pogłębiania wiedzy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej
  • Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierających CV w formacie DOC, DOCX, ODT, lub PDF na adres e-mail: info@progmate.pl

Prosimy o dołączenie informacji na temat oczekiwań finansowych.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."